Direktlänk till inlägg 9 december 2010

En vän

Av Linda - 9 december 2010 13:31

Har precis pratat med en vän i telefonen som jag inte har pratat med på länge och det var så trevligt så får jag säga. Alltid lika kul att få prata med såna man inte pratat med på länge. Så nu är man glad igen och min huvudvärk lyckades jag förtränga för en stund. Sitter på jobbet och gör inget alls ljust nu men snart så börjar det rulla in samtal igen och man får åter igen återgå till verkligen och jobba. Lite mat i magen strax ska jag försöka få i mig om det inte blir något annat onyttigt som vanligt. Hmmåste verkligen skärpa mig med maten och börja äta som normala folk. Skriver mer senare nu ropar magen efter käk. Hejs Svejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 december 2010 16:17

Kännslan av att hjärtat hoppar till när man hör namnet eller rösten Kännslan av att höra varma djupa ord Kännslan att känna sig älskad   Den kännslan är den bästa   Kännslan att höra telefonen surra till Kännslan att se att det är ljust...

Av Linda - 14 december 2010 16:06

Urs vulken jävla huvudvärk jag har  Inget hjälper! Blir ju för fan snart galen     Ikväll blir det jobba igen som vanligt, men jag har ingen lust om jag säger så, vill hellre krypa ner i soffan, dra filten över mig, tända lite stearinljus och se ...

Av Linda - 11 december 2010 00:31

  00:20 inatt för 10 år sedan så  var det slut på all väntan och nyfikenhet. Något blött, en konstog kännsla i kroppen, panik, räddsla upp stod i min kropp. Det var en hemsk posetiv smärta som senare kom, men det var inte fören om flera timmar.  ...

Av Linda - 10 december 2010 11:17

 Japp då var det Fredag igen då mmm vart tar veckorna vägen sitter på jobbet som vanligt men slutar ju klockan 5 och sedan får jag hela kvällen ledig. Blir att gå runt i centrum och titta på det kvälls öppna och käka på subway mmm längtar till det fö...

Av Linda - 8 december 2010 20:54

Jobb jobb och åter jobb, jobbar man inte på det ena stället så jobbar man på det andra stället och jobbar man inte så sover man. jobbar, kommer hem, slänger i sig ngt snabbt och sedan rakt ner i sängen och somnar på nga röda, upp och jobba, hem och k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards