Alla inlägg den 14 december 2010

Av Linda - 14 december 2010 16:17

Kännslan av att hjärtat hoppar till när man hör namnet eller rösten

Kännslan av att höra varma djupa ord

Kännslan att känna sig älskad

 

Den kännslan är den bästa

 

Kännslan att höra telefonen surra till

Kännslan att se att det är ljust den som ringer

Kännslan man känner när värmen kommer

 

Den kännslan kan inget slå

 

Kännslan när du ringer

Kännslan när du smsár

Kännslan när du säger dina djupa ord

Kännslan när du säger "saknar dig"

 

Den kännslan är kärleks kännslan

 

Av Linda - 14 december 2010 16:06

Urs vulken jävla huvudvärk jag har  Inget hjälper! Blir ju för fan snart galen  

 

Ikväll blir det jobba igen som vanligt, men jag har ingen lust om jag säger så, vill hellre krypa ner i soffan, dra filten över mig, tända lite stearinljus och se en film. Men det kommer väl det med.

 

Modemet funkar inte än   Grrr. Vad är fel???? Och inget nytt modem har kommit heller och när jag ringer så ska dom sända ett, men jag tror inte det är modemet som knasar för när jag kollade upp så vissade sig att jag har ingen signal för att ha modem (internet. Får ringa dom som ansvarar för det och höra om dom vet ngt.

 

Pratade med en vän i teloefonen för en stund sedan, och det var lika trevligt som vanligt. Synd bara att det kommer att ta ett bra tag innan man kan smsá ringa nästan gång och tjöta  

 

Nej nu är det mat som väntar, ska ta och krypa in i frysen och se om jag finner något gott och slänga ihop.

 

Hejs svejs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards